Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Hoe bestel ik een combinatie van producten?
Meerdere van dezelfde producten naar 1 adres?
Grote bestelling? Al vanaf 10 bestellingen kunnen wij u korting aanbieden
Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Kan ik anoniem versturen?
Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?
Hoe kan ik betalen?
Wat is de CVC2 Code op mijn creditcard?
Ik wil meerdere boeketten versturen, betaal ik dan extra bezorgkosten?
Wat zijn de bezorgkosten?
Bezorgen jullie ook plantenbakken of bloemstukken?
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ik wil iets anders bestellen dan de voorbeeldfoto's. Kan dat?
Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Hoe werkt dat met bestellingen naar het buitenland?
Is bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings mogelijk?

 

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
- Bloemen in Nederland: 
Voor 13 uur besteld, dezelfde dag nog bezorgd! (niet op zondag)
In veel postcodes is bezorging na 13 uur ook nog mogelijk. Doe de check:
Klik op de 'Info' button bij het product om de eerst mogelijke bezorgdatum op te vragen.

- Wijn, knuffels en cadeaus:
Meestal nog dezelfde dag morgelijk (afhankelijk van de postcode).
Het systeem toont automatisch de eerst mogelijke bezorgdatum na het ingeven van de postcode. 

- Bloemen naar het buitenland:
Levering volgende dag, mits de bestelling voor 17.30 uur geplaatst is. (niet op zondag)
terug naar boven >>

Hoe bestel ik een combinatie van producten?
- Bloemen in combinatie met ander geschenk:
Kies eerst het geschenk (bijvoorbeeld wijn) en vul de gevraagde gegevens in. Op de 2e bestelpagina krijgt u de mogelijkheid om bloemen toe te voegen. Als u aan beide producten een ander kaartje wilt kunt u dat aangeven bij de opmerking op de kassa pagina.
- Verschillende geschenken:
Kies uw eerste geschenk. Op de 2e bestelpagina kunt u nog een geschenk kiezen. Als u aan beide artikelen een ander kaartje wilt kunt u dat aangeven bij de opmerking op de kassa pagina.
terug naar boven >>

Meerdere van dezelfde producten naar 1 adres?
Verander eenvoudig het aantal. Dat is mogelijk op de kassa pagina.
Wilt u verschillende boeketten naar 1 adres? Bestel dan telefonisch.
terug naar boven >>

Grote bestelling? Al vanaf 10 bestellingen kunnen wij u korting aanbieden
Bespreek uw wensen met ons, wij denken met u mee in de mogelijkheden. Of het nu gaat om 10 bestellingen of 10.000. We helpen u graag! Offerte aanvragen
terug naar boven >>

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Mocht de bezorger de bloemen ook bij de buren niet kwijt kunnen, dan probeert hij het later nog een keer, of hij laat een kaartje achter met het verzoek contact op te nemen.
terug naar boven >>

Kan ik anoniem versturen?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Niet uw naam en adresgegevens. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau, onder geen enkele voorwaarden.
terug naar boven >>

Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
Over het algemeen: particulieren adressen tussen 9.00 uur en 18.00 uur en bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur, tenzij u telefonisch met ons een andere bezorgtijd bent overeen gekomen. Door drukte kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de bezorging na 18.00 uur plaats vind.
terug naar boven >>

Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?
Bestellingen naar bedrijven worden geleverd tijdens kantoortijden. Moet uw bestelling voor een bepaalde tijd bezorgd worden, dan kunt u dit in uw bestelling aangeven bij 'opmerking'. Vult u a.u.b. alleen een uiterlijke bezorgtijd in als dit echt nodig is. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven. Wilt u 100% zekerheid dat uw bestelling er voor een bepaalde tijd is, neem dan telefonisch of per e-mail contact op met de klantenservice. Betreft uw bestelling een artikel zoals wijn, ballonnen of een knuffelbeer dan kunnen wij geen bezorgtijden garanderen omdat deze artikelen via een landelijke koeriersdienst worden geleverd. Bij Rouwarrangementen krijgt u altijd de garantie dat de bloemen op de door u opgegeven tijd geleverd worden. Mocht het om welke reden dan ook toch niet lukken dan nemen wij contact met u op.
terug naar boven >>

Hoe kan ik betalen?
Zie hiervoor Betaalinfo
terug naar boven >>

Wat is de CVC2 Code op mijn creditcard?
Dit zijn de laatste 3 cijfers van de code op de achterzijde van uw creditcard. Zwarte cijfers bij de handtekening.
terug naar boven >>

Ik wil meerdere boeketten versturen, betaal ik dan extra bezorgkosten?
U betaalt per adres slechts 1 keer bezorgkosten. Ongeacht het aantal boeketten. Voor grote aantallen boeketten kunt u contact opnemen met de klantenservice.
terug naar boven >>

Wat zijn de bezorgkosten?
Bezorgkosten voor Nederland: 7,95
Bezorgkosten voor het buitenland: 15,00
terug naar boven >>

Bezorgen jullie ook plantenbakken of bloemstukken?
Ja, dat is mogelijk. Gebruik hiervoor het 'snel bestelling' formulier rechts in het menu.
terug naar boven >>

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen.
terug naar boven >>

Ik wil iets anders bestellen dan de voorbeeldfoto's. Kan dat?
Ja, dat is geen probleem. Bijna alles is mogelijk. Alle kleuren boeketten en de meeste bloemensoorten zijn leverbaar. Gebruik hiervoor het 'snel bestelling'' formulier rechts in het menu.
terug naar boven >>

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een (mobiel)telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.
terug naar boven >>

Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip bezorgd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij 'opmerkingen'. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als 'wij wensen u veel sterkte' is dus niet passend. U kunt denken aan 'Rust zacht' of 'Een laatste groet' of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).
terug naar boven >>

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Indien uw bestelling nog niet is verwerkt en betaald dan is dat mogelijk en kunt u gratis annuleren. Als u heeft gekozen voor een online betaling, dan is uw betaling al online voldaan. Om het geld weer op uw rekening te crediteren berekenen wij 10% kosten met een minimum van 7,- euro. UITZONDERING VALENTIJN; Door extreme drukte en voorbereidingen is het vanaf 10 Februari niet meer mogelijk om valentijnbestellingen te annuleren.
terug naar boven >>

Hoe werkt dat met bestellingen naar het buitenland?
Bestellingen naar het buitenland dienen minimaal 24 uur voor aflevering bij ons binnen te zijn. Deze 24 uur gaan in tijdens onze openingstijden (dus niet in de nacht of op zondag). Hiervoor werken wij samen met Teleflora International waar wereldwijd 56.000 bloemisten bij zijn aangesloten. Omdat de prijzen van bloemen in het buitenland veel hoger liggen dan in Nederland hebben wij hier een aparte rubriek voor gemaakt onder de naam 'Buitenland bezorgen'. U kunt alleen uit deze rubriek bestellen. De foto's zijn indicaties, het boeket dat werkelijk geleverd wordt is uiteraard afhankelijk van het land en klimaat. Bezorgen in de meest landen is mogelijk. In slechts enkele (verre) landen ligt de minimum prijs voor een boeket hoger dan de aangegeven 30 euro. Het is dus handig om even te checken wat de minimum prijs is voor het land waar u bloemen heen wilt sturen. Neem hiervoor contact met ons op.
terug naar boven >>

Is bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings mogelijk?
Bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings raden wij u af. Dit omdat het te complex wordt en de kans dat er iets misgaat te groot is. Wilt u het toch doorzetten, geeft u ons dan a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een telefoonnummer van de ontvanger of hotel vergroot de kans om de bloemen juist te bezorgen. Deze mogelijkheid is geheel op risico van de besteller.

terug naar boven >>